המהפיכה התעשייתית בתחום כלי החיתוך לעיבוד עץ וחומרים נוספים כבר כאן

המהפיכה התעשייתית בתחום כלי החיתוך
לעיבוד עץ וחומרים נוספים כבר כאן

חברת דימר הבינלאומית תציג ב'טימבר ישראל '2019'
חידושים פורצי דרך תוצרת 'כחול לבן'
שישווקו ברחבי העולם

חברת דימר, חברה בינלאומית ומובילה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של כלי חיתוך לעיבוד עץ וכן עבור חומרים נוספים כגון פלסטיק, אלומיניום וחומרים מרוכבים תציג השנה את חידושיה בתערוכת 'טימבר ישראל 2019', תערוכת העץ ומוצרי הפרזול המובילה בישראל, שתתקיים ב- 19-21.11.2019 במרכז הירידים בתל אביב.

לדימר נסיון של כ 60 שנה בתחום כלי החיתוך, במהלכן פיתחה יכולות גבוהות בייצור של משורים, כלי,CNC נתבים, כרסומים ומקדחים, במגוון רחב של גדלים ויישומים. מוצרי החברה מיוצרים תוך שימת דגש על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ייצור בטכנולוגיה מתקדמת, עמידה בתקנים בינלאומיים ובאיכות ובטיחות חסרת פשרות.

לחברה מרכזי ייצור בגרמניה, שוויץ וישראל ורשת הפצה בינלאומית, והיא מציגה מוצרים חדשניים ומדויקים, הנמכרים במעל 40 מדינות באמצעות חברות־בנות ורשת מפיצים מקומיים.

דימר חרטה על דיגלה להצעיד את תחום כלי העיבוד המדויקים אל עבר עידן חדש של איכות, חדשנות ושירות מעולה ללקוחותיה. לקוחות החברה נהנים ממגוון של פתרונות חיתוך לתעשיית העץ ותעשיות אחרות ברמה הגבוהה ביותר, אספקה מהירה ויחס אישי וצמוד.

המהפיכה כבר כאן!
בשנים האחרונות, חלה מהפיכה בתחום כלי החיתוך לתעשיית העץ עם חדירתן של מכונות CNC למפעלים ואף לנגריות קטנות יחסית. שימוש במכונות CNCמאפשר לרכז את מרבית העבודות בבית, לחסוך עלויות באופן משמעותי ולהציע ללקוחות רמת גימור גבוהה, איכות חסרת פשרות, תפירה לדרישות וכל זה- במחיר נגיש. ללא ספק, מכונות הCNC חוללו מהפיכה בענף העץ והן כאן כדי להישאר.

הידע הטכני שהצטבר במשך שנות פעילותה של דימר יחד עם מחקר ופיתוח מתמשך, טכנולוגיה מתקדמת ואוטומטית, בקרת איכות קפדנית ושימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר מאפשרים לדימר להציע ללקוחותיה מבחר עשיר של פתרונות ואפשרויות לכלי חיתוך מעולים וחדשניים עבור מכונות CNC.

כלי הCNC של דימר מספקים מענה למגוון תעשיות ואפליקציות, בינהן תעשיית העץ המלא או המעובד, פלסטיק, אלומיניום ואף חומרים מרוכבים.
בין כלי הCNC המובילים של DIMAR:
• חדש: Rocket 1.0- הדור החדש של כרסומי הנסטינג- כרסום הנסטינג המהיר ביותר עבור תהליכי נסטינג במכונות CNC. קידמה של עד 20,000 מ"מ/ דקה וקוטר חותך של 6 מ"מ בלבד! עיצוב ייחודי של מתק"ש מולחם לגוף פלדה, לגימור מעולה ותוצאת חיתוך מושלמת. עבור עבודות נסטינג וחריטה בלוחות 18 מ"מ מצופים.
• חדש: משור פאנל שקט- דור חדש של משור פאנל שקט במיוחד! איכות חיתוך מעולה | עבודה שקטה | איזון מושלם
• חדש: ערכת CNC מקצועית- הערכה המושלמת עבור חזיתות דלתות. מאפשרת מגוון פתרונות ואפשרויות לעבודה במכונת CNC. כוללת כלי נסטינג, חריטה, כרסום וניקוי שטח.
• DnamicX2 - כרסום הסיביות האולטימטיבי- דור חדש של כרסומי סיביות ישרים, לאורך חיים ארוך במיוחד. עבור פעולת CNC על לוחות עץ קשה ורך, מעובדים, פלסטיק, מרוכבים.
• כרסום לעיבוד שטח- שלוש משפחות כרסומים המאפשרות הקצעה עם אפשרות לחדירה עד 6 מ"מ. מגוון קוטרי חיתוך עבור עץ מלא ולוחות מעובדים.
• רסום Round over point : כרסום נקודה בעל עיצוב גיאומטרי ייחודי ו7 אפשרויות שונות של שימות רדיוס מתחלפות. לעבודה על גבי מכונותCNC עבור ייצור וגילוף של מסגרות דלתות בMDF.
• כרסום לייצור פאזות בזויות משתנות: עיצוב חדשני של אחד הכלים הפופולרים, עכשיו עם קנה 12.7 מ"מ עבור מכונות CNC בגודל בינוני. אפשרות כיוונון זוית מ ו45◦ עד 90◦ בפסיעות של 15◦. מתאים לשימוש עבור כל סוגי העץ.
• כלי יהלום (PCD): מבחר של כלי יהלום (PCD) איכותיים עבור מגוון פעולות במכונות CNC. דיוק מירבי, עמידות ואיכות מקסימלית ואורך חיים גבוה. עבור לוחות עץ מעובדים, קשים ורכים, פלסטיק ומרוכבים.

החברה מעסיקה כ–180 עובדים במטה החברה בשלומי אשר בגליל המערבי ועוד כ80 אשר מחציתם בגרמניה והיתר בשוויץ ארה"ב, קנדה ופולין.

בואו לפגוש את דימר בתערוכת 'טימבר ישראל 2019', שתתקיים ב- 19-21.19 במרכז הירידים בתל אביב.
לפרטים נוספים במייל [email protected]

 

 

 

 

Show Buttons
Hide Buttons