קונצרן הענק האיטלקי SCM משיק בתערוכת טימבר ישראל חידושים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים מהמובילים בעולם; פתרונות מיכון רלבנטיים לנגריות גדולות וקטנות כאחד את SCM תוכלו למצוא בביתן המרשים של א.תובל סוכנויות


קונצרן הענק האיטלקי SCM משיק בתערוכת טימבר ישראל חידושים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים מהמובילים בעולם; פתרונות מיכון רלבנטיים לנגריות גדולות וקטנות כאחד. את SCM תמצאו בביתן המרשים של א. תובל סוכנויות

המהפכה הטכנולוגית דיגיטלית לא פוסחת בשנים האחרונות גם על בעלי-מקצוע מסורתיים, כמו נגרים, ומקפיצה אותם לעידן חדש של טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות פיתוחים של מכונות וכלי עבודה חדשניים, בעלי יכולות-ייצור מוגברות ורמות-ביצוע גבוהות ומדויקות.

ב'טימבר ישראל' – תערוכת העץ והפרזול המקצועית והמובילה בישראל, שתתקיים בין ה- 19-21.11.19 , במרכז הירידים בתל אביב, יוצגו חידושים מסקרנים ומובילים בתחום זה לשנת 2020. כל המגמות וכל החידושים תחת קורת גג אחת, כולל נוכחות בולטת לצוותי הדרכה של נציגי חברות מחו"ל שידגימו לקהל הישראלי את החידושים האחרונים בעולם זה.

בתערוכה תהיה נוכחות בולטת לקונצרן הענק האיטלקי SCM, המייצר מגוון עצום של מכונות המתאימות לנגריות ומפעלי ייצור, גדולים וקטנים כאחד. SCM, המיוצג בלעדית בישראל על ידי 'א.תובל סוכנויות בע"מ', יציג את החידושים הבאים:

• CASADEI מבית SCM, מותג מוביל בעולם המכונות לענף העץ שיושק לראשונה בישראל בביתן של 'א. תובל סוכנויות' בתערוכה. מדובר בחברה המספקת מכונות וכלים איכותיים לנגריות ובהם: מסור קרייזיק, קומביניר, מקצוע ועוד. בעצם פעולתה דוחפת חברה זו גם נגרים מתחילים לעבוד בסביבת עבודה מתוחכמת ומתקדמת, כזו הנותנת תוצאות מדויקות ואיכותיות. לחברה מכונות מסיביות ואמינות לאורך שנים, מצוידות באבזור דיגיטלי ומחשובי לצמצום זמן עבודה ולדיוק מרבי.

• MORBIDELLI, יצרן מכונות CNC הנחשבות למובילות בתחומן – יציג את דגם 100 CX , מרכז עיבודים אנכי וקומפקטי וכן את מכונת הנסטינג 200X, הנחשבת לגולת הכותרת בתחום. מאובזרת במיטב הטכנולוגיות שטרם נראו בישראל. מתאימה לייצור מטבחים וריהוט ארגז.

 

STEFANI, המותג האהוב על נגרים יציג מספר דגמים של מכונות להדבקת קנטים להן מסכי פיקוד דיגיטליים משוכללים, המאפשרים שליטה קלה ומדויקת על רמת העבודה ומהירות גימור גבוהה ביותר.

GABBIANNI, מותג איטלקי ותיק המתמחה בייצור מסורי גשר ומסורים גדולים מסיביים במיוחד יציג בין היתר את מסורי GALAXY T-3, המלווים בתוכנות אופטימיזציה ומצוידים בלהבים התורמים להגברת מהירות התנועה והעלאת איכות החיתוך של המסור.
מדובר במסור מולטי-פונקציונלי שיכול לשמש כמסור חלוקה ללוחות לייצור רהיטים וגם לייצור דלתות ומוצרי נגרות בניין אחרים, כולל אפשרויות לחיתוך חלונות בדלתות, חירוצים, חיתוכים אלכסוניים ועוד. תחת מותג זה מוצע מגוון רחב של כלים מקצועיים ומתקדמים טכנולוגית לנגריות בסדר גודל קטן ובינוני כשם שמוצעים למפעלי ענק.

• עוד יוצגו בתערוכה: מסורים מודרניים, מכבשים, מלטשות, חדרי צבע ומערכות צביעה מתוחכמות, מערכות שאיבת אבק ועוד, בליווי של מהנדסי מכירות מחו"ל מומחים בתחומים השונים.

חדשנות גלובלית נוספת בתערוכה מטעם א. תובל סוכנויות:
• בתערוכה יוצגו גם מכונות אריזה של חברת EDDA מתורכיה. המיוחד במכונות אלה הוא שכל מכונה יכולה לשמש כיחידה עצמאית או להשתלב בקו ייצור רציף ואוטומטי כתחנה אחרונה בדרך למחסן התוצרת הגמורה. מכונות אלו למעשה מייצרות יריעות רכות של פוליאתילן מוקצף, באריזות בועה (פצפץ) ושרינק ובשילוב ביניהם. השימוש במכונה זו מצמצם הן בעלויות והן במספר העובדים. במותג זה קיימת מכונה המסוגלת לארוז גם דלתות כניסה, דפנות של ארונות ומוצרים גדולים, למניעת נזקים בהובלה והכנסת המוצרים בקלות לבית הלקוח.

• א. תובל סוכנויות תשיק כמו כן בתערוכה את תוכנת CORPUS מקרואטיה; תוכנת פירוק, עיצוב ותכנון לריהוט ולמטבחים. מדובר בבית תוכנה העובד בצמוד לקונצרן SCM ומבצע עדכוני תוכנה ושיפורים בהתאם להתפתחות הטכנולוגית בענף הרהיטים. לתוכנה ממשק בשפה העברית המותאם לשוק הישראלי. התוכנה יודעת, כמו-כן, להוציא רשימות חיתוך למרבית תוכנות האופטימיזציה הקיימות בשוק. יש בה ממשק ניהול מלאי הזמנות של חומרים, קנטים ופירזול, הכולל קישור לספריות חברות הפירזול המובילות כמו BLUM, HETTICH ועוד. נציגי בית התוכנה מקרואטיה יתארחו בתערוכה ויעמדו לרשות המבקרים להדרכות ולהדגמות.

הכשרה מקצועית בשיטת עשה זאת בעצמך:
כחברה הפועלת מזה למעלה מ- 30 שנה ביבוא מכונות מתקדמות לענף הנגרות עמדה זה מכבר 'א.תובל סוכנויות בע״מ' על החשיבות שבהתאמת רמת הידע והמקצועיות בענף לחידושים ולפיתוחים הטכנולוגיים אותם היא מביאה מהעולם כולו. בהתאם לכך החברה מעמידה לרשות הלקוח מרכז הדרכה ללימודי CNC של מכונות ותוכנות מתוצרת SCM. מרכז ההדרכה מסייע בהטמעת הידע בהפעלת המערכות בדרך מהירה ומקצועית.

לדברי איתן תובל, מנכ"ל החברה: "מרכז זה הוא היחיד מסוגו בענף והוא מכשיר מפעילי CNC בכמה רמות ומסלולים. המרכז מקיים את הקורסים בכיתות קטנות של כ3-5 איש, ממש כמו בשעורים פרטיים".

חדר הלימוד שהוכשר למטרה זו, מצוי באתר החברה שבאזור התעשייה "נוף הארץ" שבכפר קאסם, והוא כולל מחשב ומסך אישי לכל תלמיד ומסך ענק למדריך וכן שולחן עזר מיוחד, אליו מתחברים הלומדים ומתרגלים את התוכנה.

קיימים שני מסלולי הדרכה:
• הדרכה לצוות של חברה שרכשה מכונה. הלימודים משולבים בהדגמות ובהתנסות מעשית באמצעות המחשבים והתוכנות שבחדר הלימוד. יום לימודים זה הוא ללא תשלום והוא ניתן ללקוח במסגרת רכש המכונה על-ידי חברת "תובל".
• הדרכה להכשרת מפעיל חדש ללקוחות בעלי מכונות CNC. זהו מסלול לימודים מיוחד שנועד להכשיר עובד חדש של לקוח שהתקבל לעבודה כמפעיל מכונת CNC. משך הלימודים נגזר כמובן מרמת הידע האישית וניסיונו של המשתלם. השתלמות זו בתשלום.

אלו הם רק אחדים מהחידושים שיוצגו לקהל המקצועי בתערוכת 'טימבר ישראל' במסגרת ביתן חברת א. תובל סוכנויות. אתם מוזמנים להגיע ולהיחשף לפלטפורמה המקצועית היחידה בישראל המציגה, הרבה לפני כולם, את החידושים והמגמות העולמיות בתעשיית העץ והפרזול.

Show Buttons
Hide Buttons